2017-03-30; 19:39 val.
Į pradžią Svetainės žemelapis El.paštas
Spausdinti
Kontaktai (sąrašas) Teisės aktų paieška Paslaugos Renginiai Turizmas Seniūnijos









Naujienų prenumerata

Naujienos el. paštu

 RSS
klausimas_bot

Lankytojų statistika 2010-12-20
Iš viso apsilankė: 12005162
Šiandien apsilankė: 8346
Dabar naršo: 367



Pradžia > Paslaugos
12-31 || Specialiųjų poreikių lygio nustatymas ir tenkinimas
Administracinės paslaugos pavadinimas  Specialiųjų poreikių lygio nustatymas ir tenkinimas
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą LR Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. lapkričio 16 d. įsakymas Nr. A1-316 „Dėl specialiųjų poreikių nustatymo ir jų tenkinimo sąlygų bei taisyklių patvirtinimo“
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
  1. Prašymas dėl specialiųjų poreikių lygio nustatymo ir tenkinimo;
  2. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas;
  3. Sveikatos priežiūros tarnybų ar įstaigų specialistų išvada dėl specialiųjų poreikių nustatymo;
  4. Neįgaliojo arba senatvės pensininko pažymėjimas;
  5. Jeigu dokumentus pateikia kitas asmuo - įgaliojimas, sutuoktinio, vaikų (įvaikių), globėjo, rūpintojo, asmeniui atstovaujančio gyvenamosios vietos savivaldybės socialinio darbuotojo arba bendruomenės narių ar kitų suinteresuotų asmenų asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas)

Pasinaudojant programa „Parama“, gaunami duomenys iš:

  1. Gyventojų registro tarnybos (A. Vivulskio g. 4 A, 03220 Vilnius, www.gyvreg.lt) - apie deklaruotą gyvenamąją vietą;
  2. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (Konstitucijos pr. 12, 09308 Vilnius, www.sodra.lt) ir jos teritorinių skyrių - apie asmens gaunamas pajamas ir išmokas.
Administracinės paslaugos teikėjas Inga Šimukauskienė, Socialinių reikalų departamento Socialinių paslaugų skyriaus vyresnioji specialistė, tel. (8 343) 90 008, spec.poreikiai@marijampole.lt,
inga.simukauskiene@marijampole.lt
Administracinės paslaugos vadovas Daiva Pankauskienė, Socialinių reikalų departamento direktorė, tel. (8 343) 90 019,  daiva.pankauskiene@marijampole.lt
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė 20 darbo dienų
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei administracinė paslauga teikiama atlygintinai) Paslauga teikiama neatlygintinai
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys Prašymo forma
Prašymo priėmimo vieta

Marijampolės savivaldybės administracijos Socialinių reikalų departamento Socialinių paslaugų skyrius, Marijampolė, J. Basanavičiaus a. 1, kab. 111

BŪTINŲ VEIKSMŲ, ATLIEKAMŲ TEIKIANT PASLAUGĄ, SEKOS SCHEMA

Padidinti


  

 Paskutinis atnaujinimas: 2015-08-03 08:17:56
Pradžia
 
Marijampolės savivaldybės administracija
68307 Marijampolė, J.Basanavičiaus a. 1
Tel.: (8 343) 90 011, 90 003
El. p. administracija@marijampole.lt
Biudžetinė įstaiga
Juridinių asmenų registras
Įstaigos kodas 188769113
©  Marijampolės savivaldybės administracija
Sukurta Europos Sąjungos lėšomis
Viršelyje J. Basanavičiaus aikštė. Nuotrauka K. Linkevičiaus