2017-11-25; 0:21 val.
Į pradžią Svetainės žemelapis El.paštas
Spausdinti
Kontaktai (sąrašas) Teisės aktų paieška Paslaugos Renginiai Turizmas Seniūnijos









Naujienų prenumerata

Naujienos el. paštu

 RSS
klausimas_bot

Lankytojų statistika 2010-12-20
Iš viso apsilankė: 13734209
Šiandien apsilankė: 40
Dabar naršo: 44



Pradžia > Socialinė parama > Paslaugos. Socialinė parama
12-17 || Prašymo skirti antrojo laipsnio valstybinę pensiją motinoms, išauginusioms penkis ir daugiau vaikų, priėmimas bei teikimo rengimas
Administracinės paslaugos pavadinimas Prašymo skirti antrojo laipsnio valstybinę pensiją motinoms, išauginusioms penkis ir daugiau vaikų, priėmimas bei teikimo rengimas
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą
nformacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
  1. Prašymas
  2. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas
  3. Asmens gyvenimo aprašymas
  4. Visų vaikų charakteristikos, išduotos mokymo  įstaigų, darbdavių arba seniūnų, o vaikų,  nuolat gyvenančių užsienio valstybėje, - tos valstybės   kompetentingos institucijos.  Charakteristikos turi būti išduotos ne anksčiau kaip  prieš 2 mėnesius iki daugiavaikės motinos prašymo   skirti antrojo  laipsnio  valstybinę  pensiją  pateikimo   savivaldybės administracijai dienos
  5. Vaikų gimimo liudijimai
  6. Vaikų mirties liudijimai (vaikai turi būti išauginti iki 8 metų)
  7. Dokumentas, įrodantis daugiavaikės motinos ir (ar) jos vaikų pavardės keitimą, jeigu pavardė buvo pakeista.
  8. Dukterų santuokos liudijimai (jei keitė pavardę)
  9. Neįgalumo  ir  darbingumo  nustatymo  tarnybos    prie Socialinės  apsaugos  ir darbo ministerijos išduota   darbingumo lygio pažyma (invalidumo pažymėjimas, išduotas iki 2005 m.  liepos 1  d. Valstybinės medicininės socialinės ekspertizės   komisijos) nuorašas, jeigu asmeniui nėra sukakęs senatvės pensijos amžius, jeigu duomenų nėra NDNT duomenų bazėje
  10. Asmeninės banko sąskaitos rekvizitai.
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas)

Pasinaudojant programa „Parama“ gaunami duomenys iš:

  • Gyventojų registro  (A. Vivulskio g. 4A, 03220 Vilnius, www.registrucentras.lt) - deklaruota gyvenamoji vieta
  • Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (Konstitucijos pr. 12, 09308 Vilnius, www.sodra.lt) ir jos teritoriniai skyriai - pensijų ir (ar) pensijų išmokų dydžiai
  • Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyba (Švitrigailos g. 10, 03223 Vilnius, www.ndnt.lt) ir jos teritoriniai skyriai - informacija apie  neįgalumo, darbingumo lygio bei specialiųjų poreikių nustatymą
Administracinės paslaugos teikėjas Socialinių reikalų departamento Piniginės paramos skyriaus vyriausiosios specialistės:
Rasutė Bajorienė, tel. (8 343) 90 017, rasute.bajoriene@marijampole.lt
Rima Boikienė, tel. (8 343) 90 017, rima.boikiene@marijampole.lt 
Administracinės paslaugos vadovas Vida Bružinskaitė, Socialinių reikalų departamento Piniginės paramos skyriaus vedėja, tel. (8 343) 90 016, vida.bruzinskaite@marijampole.lt 
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė

 30 kalendorinių dienų

Pastaba. Teikimas parengiamas per 30 k. d. nuo prašymo ir visų reikalingų dokumentų pateikimo dienos

Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei administracinė paslauga teikiama atlygintinai) Paslauga teikiama neatlygintinai
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys Prašymo forma
Prašymo priėmimo vieta

Marijampolės savivaldybės administracijos Socialinių reikalų departamento Piniginės paramos skyrius, Marijampolė, J. Basanavičiaus a. 1, kab. 117

BŪTINŲ VEIKSMŲ, ATLIEKAMŲ TEIKIANT PASLAUGĄ, SEKOS SCHEMA

 


  

 Paskutinis atnaujinimas: 2017-04-20 15:00:47
Pradžia
 
Marijampolės savivaldybės administracija
68307 Marijampolė, J.Basanavičiaus a. 1
Tel.: (8 343) 90 011, 90 003
El. p. administracija@marijampole.lt
Biudžetinė įstaiga
Juridinių asmenų registras
Įstaigos kodas 188769113
©  Marijampolės savivaldybės administracija
Sukurta Europos Sąjungos lėšomis
Viršelyje J. Basanavičiaus aikštė. Nuotrauka K. Linkevičiaus